Avatar billede saudoo Nybegynder
11. marts 2006 - 16:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne komponent

Hej Eksperten,

Jeg har for nogen tid siden installeret ASPimage 2.0, men komponentets prøvetid er nu løbet ud. Og derfor vil jeg lige spørge om der er nogle der ved hvordan man afinstalleret et sådan igen. Der er jo ikke nogen grund til at det skal ligge der når det ikke kan bruges til noget.

:)

Jeg har prøvet med:
REGSVR32.EXE /u c:\inetpub\scripts\ASPIMAGE.DLL

Men det virkede ikke rigtig efter hensigten, da man stadig kan oprette et ServerObject. :\

Håber i kan hjælpe.
Tak
Avatar billede saudoo Nybegynder
11. marts 2006 - 16:59 #1
Kører forresten XP.. med, tror jeg nok, IIS 5.0. Det er den version der følger med på Windows cd'en. :)
Avatar billede saudoo Nybegynder
12. marts 2006 - 18:09 #2
Ja okay... nevermind. Det var det, men den skulle åbenbart lige have det banket ind et par gange (læs: mere end en genstart), før den fandt ud af det. :P
Avatar billede saudoo Nybegynder
12. marts 2006 - 18:10 #3
..!