Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. marts 2006 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min Fujitsu Siemens skærm viser sort skærm

Jeg har lige indsat to nye ramblokke, men da jeg starter computeren igen viser den sort skærm på min Fujitsu Siemens TFT skærm. Det ser ud til at det er skærmen eller skærmkablet der er noget galt med, da jeg godt kan have en anden skærm slået til ved samme skærmkort.
Computeren kan godt se skærmen, men skærmen viser kun en sort skærm.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. marts 2006 - 12:57 #1
Reeset bios på bundkortet.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. marts 2006 - 13:01 #2
Jeg har ikke helt styr på hvordan jeg gør det. Vil godt lige have en lille guide :)
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. marts 2006 - 13:09 #3
Tag de nye blokke og sæt de gamle i igen, se om den starter, gør den det, sæt blokkene i enkeltvis, er det ingen af blokkene, der booter, er de ikke kompatible med dit bundkort.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. marts 2006 - 13:21 #4
Jeg rykkede lidt rundt på ram-blokkene og nu virker det perfekt :)

Tak for hjælpen
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. marts 2006 - 13:23 #5
Selv tak.