Avatar billede peterviking Nybegynder
03. marts 2006 - 20:47 Der er 6 kommentarer

kan jeg skifte sprog til dansk på en office 2003 pakke

Jeg har en officepakke (med licens)engelsk version
Er det muligt at ændre sproget til dansk, jeg har prøvet på microsofts hjemmeside at søge efter sprogpakker uden held.
Er der nogle filer i en dansk officepakke jeg kan kopiere og installere?
Eller er der en anden mulighed?
Avatar billede leif Seniormester
03. marts 2006 - 21:47 #1
Kun hvis du har en MUI pakke, tror jeg næppe !

Du kan på visse typer licenser købe en Dansk CD og bruge den, men det er anpå typen af licens.
Avatar billede sithlord Nybegynder
08. marts 2006 - 20:17 #2
Det er muligt ved jeg, har nemlig selv et engelsk office 2003, og så en ekstra cd jeg kan smide i for at det hele bliver på dansk, men jeg ved ikke lige hvor man kan få dem henne...
Avatar billede peterviking Nybegynder
08. marts 2006 - 20:20 #3
hvad hedder filerne?
Avatar billede sithlord Nybegynder
08. marts 2006 - 20:23 #4
det ved jeg ikke... cd'en er en installations cd, ligesom det rigtige office, bare hvor man kun kan installere dansk sprog... den ligger også som et selvstændigt program...

men hvis du bare er uden efter dansk stavekontrol så er det skam nemt nok:P..: http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=340

/Sithlord
Avatar billede peterviking Nybegynder
08. marts 2006 - 20:25 #5
er der nogle filer jeg kan kopiere fra en dansk version og bruge
Avatar billede sithlord Nybegynder
08. marts 2006 - 20:28 #6
Bruge til hvad??? hvis du bare vil have dansk stavekontrol, så tjek mit overstående indlæg... hvis du vil have at hele office skal blive på dansk, så skal du have fat i en LIP(Language Interface Pack) fra microsoft:P

/Sithlord