Avatar billede zliber Nybegynder
03. marts 2006 - 17:27 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvilket grafikkort anbefaler i?

Hej eksperter.

Jeg kunne godt tænke mig et nyt grafikkort.
Jeg har et Geforce 4 MX440 og er ret sikker på jeg kan få et nyt, som er meget bedre, til en billig penge.

Jeg må indrømme at jeg p.t ikke er opdateret på det område med hensyn til hvor meget man kan få for pengene.

Jeg har derfor indtil videre ingen krav, udover det højst må koste cirka 500 kroner totalt incl forsendelse hvis dette er tilfældet.
Det er meget muligt, efterhånden som i kommer med anbefalinger, at jeg tilføjer flere "krav".

Jeg hører gerne hvilket grafikkort i har, hvad det koster, et link til beskrivelse/købssted samt jeres erfaringer med det.

(gider ikke have 500 links til edbpriser.dk, uden der er en lille forklaring til også)

Jeg glæder mig til at købe et nyt grafikkort med jeres hjælp.

/zliber
Avatar billede gnuggi Nybegynder
03. marts 2006 - 18:10 #1
Har oss selv et mx440 =)
Men eventuelt et Nvidia 6200 TurboCache?
Har det i min anden pc, og ved godt det ikke er ekstremt, men det ligger under de 500 kr. som du har sat som maks. Det har 128 mb onboard ram og bruger yderligere 128 fra din system-hukommelse. (Det kører Need for speed most wanted i god grafik og med gode detaljer uden at 'hakke') Så... Her er et link: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=148210

Held og lykke!
Avatar billede zliber Nybegynder
03. marts 2006 - 21:59 #2
Jeg prøver at kigge på det -
Tak for en fin forklaring, det var lige sådan jeg forestillede mig...!
Jeg håber der er flere der har gode/dårlige erfaringer.
Avatar billede zliber Nybegynder
17. marts 2006 - 15:59 #3
Er der ikke flere der har nogle gode/dårlige erfaringer?