Avatar billede abrjonline Nybegynder
03. marts 2006 - 09:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør til programmering af bil system, PHP, MySQL

Søger en PHP programmør som evt. interesserer sig for biler.

Da jeg skal have lavet et lille system omkring køb og salg af nogle bildele har jeg brug for en programmør og også gerne en porgrammør som interessere sig for emnet.

Det er ikke E-handel, men en almindelig side men input og output fra en database.
Jeg kan selv lave alt det grafiske og alt html så det bliver ikke et problem, det er bare programmeringen jeg skal have hjælp til....

Systemet skal minde om det på http://www.faelleslager.dk/

Håber du kan hjælpe!
Avatar billede ffsoft Praktikant
03. marts 2006 - 10:15 #1
Der er efterhånden mange udbydere der understøtter ASP og mySQL og hvis det
er en løsning, kan du kontakte mig på www.ffsoft.dk
Avatar billede trofo Nybegynder
03. marts 2006 - 10:33 #2
Hejsa,

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk, hvis jeg skal komme med et tilbud.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede scandinavian Nybegynder
03. marts 2006 - 11:34 #3
Hej! Jeg er meget interesseret i at høre mere om opgaven. Jeg kan kontaktes på molntuss@gmail.com, for flere oplysninger.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
06. marts 2006 - 22:11 #4
Jeg kan også kontaktes på tt@device.dk
Avatar billede abrjonline Nybegynder
05. juli 2007 - 10:34 #5
Jeg har haft kontakt til www.ffsoft.dk som faktisk har lavet et rigtig godt system. Hvis jeg må vil jer gerne gemme jer andre da jeg løbende vil få forskellige opgaver gennem mit firmaet.