Avatar billede logsuppe Nybegynder
01. marts 2006 - 14:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

InputBox med flere felter!

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig at lave en bestillingform, hvor der i en stor boks er listet en masse varer. Udfor hver vare skal der være et inputfelt, hvori man kan skrive antal. Hver felt skal selvfølgelig have sit eget navn, da det senere skal bruges til at indsætte værdierne i en mail.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. marts 2006 - 15:06 #1
Det letteste ville være at lave input for hver vare 2-delt. Altså først vælge en vare, derefter vælge antal styk fra dropdown, for så at submitte de to valg ved klik på en knap.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
01. marts 2006 - 15:10 #2
Ja, men der skal stadig være mulighed for at vælge x antal varer af en vare, og x antal varer af en anden vare.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
01. marts 2006 - 15:12 #3
...på 1 gang!
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. marts 2006 - 15:19 #4
Ville det ikke være smartere at have en indkøbskurv til at holde på varerne, istedet for at man skal vælge alle varer på een gang?
Avatar billede logsuppe Nybegynder
01. marts 2006 - 15:44 #5
nej, for det skal ikke være i et webdokument. det er bare en lille vbs fil man skulle kunne fyre af, når vi skal nestille it-varer til chefen...
Avatar billede innercitydk Nybegynder
01. marts 2006 - 21:59 #6
Arh ok :) Jeg ved desværre ikke hvordan du skal løse det så.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
02. marts 2006 - 07:43 #7
OK! Lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu...
Avatar billede logsuppe Nybegynder
06. marts 2006 - 08:37 #8
lukker igen! - hvis nogen falder over spørgsmålet igen, skriv da endelig et svar. skal nok uddele point.