Avatar billede aktiv Nybegynder
27. februar 2006 - 16:34 Der er 1 kommentar

Let tilgængeligt forum

Hej alle
Jeg er ikke helt opdateret i forhold til PCer, men jeg er ikke bange for at lære noget nyt, alligevel kommer jeg som selvlærd ofte ud på glatis, lige nu er jeg på jagt efter et forumprogram på dansk, som jeg og mine venner kan bruge på nettet til at diskutere vores fælles problematikker, vi sidder i Danmark, Sverige, Norge og Island. Jeg har set PHPbb, det er superflot i design, men lidt for avanceret for mig. Er der nogen, som kender til et program, som er så idiotsikkert, at jeg kan finde ud af det, og alligevel skal der være mulighed for at der kan indsættes billeder i spørgsmåls- og svarfeltet. Er dette muligt, eller er der nogen som kender en, der kan bikse det sammen, som jeg ønsker på forummet. Jeg arbejde mest i Microsoft Publisher, så derfor vil et pogram, der minder om samme koncept være at foretrække. ( Jeg hverken kan eller vil lære HTMLsprog )
Avatar billede mobius6 Juniormester
28. februar 2006 - 18:24 #1
du vil helt sikkert få mere og bedre response på dit spørgsmål ved at poste det i et relevant forum = altså ikke under 3D (som primært går 3D studie og Maya)
:-)