Avatar billede morten5960 Nybegynder
26. februar 2006 - 15:20 Der er 3 kommentarer

problem med spil

hej.. jeg har et problem med at når jeg går ind i rise of nations eller warchraft 3 throsen throne, så går min skærm i sort og hvis jeg trykker " ctrl alt og delete" siger den at min cpu er 100 %

kan i hjælpe mig med at finde ud af hvad det kan være??
Avatar billede mickelp Nybegynder
07. marts 2006 - 01:31 #1
Du har ikke nok ram eller for lille processor , tjek hvad spillet kræver og hvad du har i din pc :)
Avatar billede morten5960 Nybegynder
07. marts 2006 - 06:55 #2
jeg har nok ram.. og jeg har også en stor nok processer... det er ikke det der er i vejen... den er næsten helt ny...
Avatar billede mickelp Nybegynder
07. marts 2006 - 12:25 #3
Hvad med dit grafik kort ? , har du den rigtige driver