Avatar billede anders0710 Nybegynder
16. februar 2006 - 15:54 Der er 3 kommentarer

Hvad er Paradox?

Heyho

Skal til at arbejde med et program som bygger på gamel Paradox kode. Programmet skal konverteres til access og interfacet skal programmeres i Java eller C++.
Jeg vil derfor høre om der er nogle som ligger inde med links til eventuelle pdf filer eller sider med beskrivelse af hvad Paradox er og hvordan det virker.

Anders
Avatar billede tjp Mester
16. februar 2006 - 16:16 #1
Måske er dette interessant:
http://support.microsoft.com/kb/230126/EN-US/
Avatar billede anders0710 Nybegynder
16. februar 2006 - 16:59 #2
jo, det kunne godt være, men hvordan henter jeg den pågældende artikel ned på min computer???
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2006 - 07:33 #3
http://en.wikipedia.org/wiki/Corel_Paradox

Hvis det skal sige meget simpelt er det en anden for for Access. Det er en database med tilhørende GUI, rapport og programmeringsprog.

Undre mig lidt over hvorfor I vil lave det til Access og så lave GUI i Java eller C++ ??