Avatar billede webnoob Nybegynder
14. februar 2006 - 21:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke skrive direkte i min database

Jeg har et lille problem, jeg kan ikke skrive direkte i min database.

Jeg har i min sql server tre databaser. 2 operative og 1 test database.

I min ene operative database kan jeg ikke skrive direkte i tabellen. Når jeg gør det får jeg følgende fejl "Transaction cannot start while in firehose mode", hvad betyder det. Når jeg går ind i en af de to andre databaser er der ikke nogen problemer. Der heller ikke nogen problemer når jeg retter noget tekst på min hjemmeside som skrives i databasen.

Hvad er problemet???
Avatar billede tjp Mester
15. februar 2006 - 02:15 #1
Avatar billede webnoob Nybegynder
15. februar 2006 - 08:44 #2
Ja det var noget jeg kunne bruge, dog vil jeg skulle have hjælp til at fx. at update den row jeg har problemer med, via query analyzer. Men lige pt har jeg ikke nogen problemer mere, jeg genstartede min webserver i går aftes hvor min sql server er installeret og efter det var der ikke noget problem med at skrive direkte i tabellen.

Men tak for hjælpen og du skal bare ligge et svar så du kan får pointene på spørgsmålet.
Avatar billede tjp Mester
15. februar 2006 - 12:13 #3
Jamen, det var jo godt og velbekomme. ;-)
Avatar billede webnoob Nybegynder
15. februar 2006 - 16:32 #4
Måske du ved lejlighed kan forklare mig hvordan jeg, via Query Analyzer, opdatere en row?