Avatar billede zan4 Nybegynder
13. februar 2006 - 13:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

No signal Input!

Hej,

Da jeg var til lan i fredags, blev skærmen lige pludselig sort og skrev "No signal Input", jeg tænkte at det nok bare var et uheld, så jeg startede den igen.. Dette gik også fint! Men så, efter at den havde gjort det et par gange valgte vi og pille siden af, og tjekke om grafikkoret nu også sad ordentlig i + om rammene sad ordentlig i. Efter at have tjekket ville den slet ikke starte længere, eller jo computerten ville gerne, men skærmen skrev hele tiden "No signal Input", Jeg har tjekket skærmen og grafikkortet, vi slog en vens skærm til min, hvor den så på hans skærm skrev "No signal Input", Og det er heller ikke min skærm som det er noget galt med, eftersom at jeg slog den til min fars da jeg kom hjem.. Har også prøvet at sætte mit gamle Grafikkort i maskinen, men uden held! Den skriver stadig "No Signal Input". Kan det være grafikkortes port i Bundkortet, som der er noget galt med? Håber i kan hjælpe mig.

Hilsen

Zan44
Avatar billede Six Nybegynder
13. februar 2006 - 13:51 #1
Det er meget muligt at gfx porten er feset af.. Det kunne godt lyde sådan. Desværre :/
Avatar billede levithan Nybegynder
13. februar 2006 - 13:55 #2
ikke usansynligt.  prøv med et pci grafikkort til at starte med
Avatar billede levithan Nybegynder
13. februar 2006 - 13:56 #3
og foresten, har du prøvet et andet agp kort
Avatar billede zan4 Nybegynder
13. februar 2006 - 14:19 #4
Hej,

Levithan;
Ja, jeg har prøvet med et andet Agp kort, prøvede nemlig at sætte mit gamle i uden held :/ , og tror ikke at mit bundkort kan trække pcikort, hm. men så bliver jeg vel nød til at købe et nyt bundkort ik?
Avatar billede levithan Nybegynder
13. februar 2006 - 14:29 #5
hvis du har et ledigt pci slot kan du altid køre med pci grafikkort. det er ikke så hurtigt som agp men ved alm ting virker det ok

hvis du skal bruge hefti kort til spil ender du med at skulle købe nyt bundkort eller få det byttet hvis du har garrenti på
Avatar billede zan4 Nybegynder
13. februar 2006 - 14:44 #6
Okay, Tror jeg invistere i et nyt kort, men hvad betyder hefti? :p
Avatar billede zan4 Nybegynder
13. februar 2006 - 14:49 #7
Levithan kan du ikke lige svarer, så jeg kan få uddelt nogel point? :)
Avatar billede levithan Nybegynder
13. februar 2006 - 15:03 #8
jo
Avatar billede zan4 Nybegynder
13. februar 2006 - 15:07 #9
sådan. :)