Avatar billede dirne Nybegynder
11. februar 2006 - 01:55 Der er 6 kommentarer

Problem med at forbinde front panel audio på bundkort

Jeg har lige fået nyt bundkort og kabinet hvor jeg har lidt problemer med at få speaker og mikrofon på fronten af kabinettet til at virke. På mit bundkort har jeg følgende pins:

AGND
MIC2
+5VA
MICPWR
BLINE_OUT_R
Line out_R
NC
BLINE_OUT_L
Line out_L

På mit kabinet har jeg følgende stik:

Mikrofonen:
MIC Bias
MIC In
GND

Speaker:
Spkout R
Spkout L
GND

Hvis der er nogen som kan fortælle mig hvordan de skal sættes sammen ville det bare være helt kanon.
Avatar billede planb Nybegynder
11. februar 2006 - 01:59 #1
edhsflhsdalæfj
Avatar billede planb Nybegynder
11. februar 2006 - 01:59 #2
fuck eksperten
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 09:18 #3
du får da helt sikkert hjælp med den fremgangsmåde!
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. februar 2006 - 10:50 #4
huset tag nu at bruge 30 sekunder mere når du læser spørgsmål og svar igennem og læs så de brugernanve som henholdsvis har oprettet eller svaret i spørgsmålet :)

planb den tone høre absolut ikke hjemme på eksperten. Du får en advarsel for at bryde to regler nemlig 2.1.28 for at lave et "tomt" svar for at score point, og 2.2 for ikke holde indlæg i en sober tone.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2006 - 13:17 #5
Han fandt heldigvis ud af at smutte selv.
Avatar billede huset Praktikant
11. februar 2006 - 13:38 #6
eagleeye>
Jeg troede det var jeres opgave at fange dobbelbruger :D