Avatar billede ambro Nybegynder
10. februar 2006 - 10:13 Der er 8 kommentarer

Zywall mister forbindelsen

Hejsa

Når jeg henter filer på emule eller Bittrorrent mister min Zywall 1 forbindelsen til mit kabelmodem. Når jeg genstarter zywall er den på igen.

Har prøvet at port forwarde men uden held.

Kan i hjælpe?

Mvh
Michael
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2006 - 11:28 #1
Det er nærmere din zywall som ikke kan klare så mange forbindelser på 1 gnag. så du må sætte antallet af forbindelser ned i emule/bittorrent
Avatar billede ambro Nybegynder
10. februar 2006 - 11:38 #2
Hvor retter man det i Bittrorrent..?
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2006 - 12:46 #3
kommer an på hvilket program du bruger.. men mener at have set noget om "slots" og hver slot er vist nok 10 forbindelser.
Avatar billede ambro Nybegynder
10. februar 2006 - 13:57 #4
OKI.

Det er på Bittrorret..
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2006 - 15:48 #5
ja bittroret er jo mange forskellige programmer...... men du kan sætte det ned, det må du altså lige finde selv punktet i det.
Avatar billede ambro Nybegynder
10. februar 2006 - 16:19 #6
det er den seneste 4.4.1
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2006 - 16:26 #7
ja og der findes stadigvæk mange programmer som har noget med bittorrent at gøre.. du kan ikke forvente at jeg kan alle.. (dem jeg lige kender som er bittorret programmer)

Bitlord
Azeaurs
bittorrent
Bittornado

Der findes sikkert flere.. (og slet ikke sikkert de forskellige programmer har samme funktioner, men du får mig ikek til at indstallere et P2P program for at se hvor det lige er i det program du har)
Avatar billede st3ff Nybegynder
06. marts 2006 - 12:32 #8
Ps. jeg vil anbefale Bitcommet