Avatar billede fotobob Nybegynder
09. februar 2006 - 08:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis 3D program (til design af møbler)

Hej

Nogen der har et godt forslag? Gerne med en masse tutorials og vejledning.

Jeg kører Win XP.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2006 - 11:05 #1
Kommer lidt an på hvad du vil lave.

Nu siger du godt nok design af møbler. Men er det til visualisering eller er det mere det tekniske eller er det en kombination.

Hvis det er det første så er der www.blender.org

Hvis det er de andre kender jeg ikke nogle gratis programmer :(
Avatar billede fotobob Nybegynder
09. februar 2006 - 11:16 #2
Det er mere til at illustrere mine idéer.
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. februar 2006 - 12:43 #3
Okay så kunne blender være et bud.

Men vent lidt til andre kommer, jeg mener at havde set nogle nemme løsninger i programmer hvor det næsten bliver lavet af sig selv. Så der er nok nogle som kender til disse.

Men ellers har du mod på det så donwload blender. Men du skal have mod på det for det svært, og du skal nok regne med at ligge en del tid i det :)
Avatar billede fotobob Nybegynder
09. februar 2006 - 13:32 #4
det skal være så nem som muligt, at tegne sine ideer! Noget drag and drop ville gøre gavn her!
Avatar billede fotobob Nybegynder
24. januar 2007 - 10:06 #5
lukker
Avatar billede bonde10 Nybegynder
19. september 2010 - 14:36 #6
Hvad med Google sketchUp?

Jeg synes det er ret godt!

link:

www.sketchup.google.com