Avatar billede konder Nybegynder
07. februar 2006 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

tager pc skade af usb-mus

Jeg har en bærbar og bruger den som underlag for min mus(uden hjul). Er der nogen der ved om pc-en tager skade af den konstante stråling fra musen?.
Avatar billede 123freddy Nybegynder
07. februar 2006 - 19:36 #1
Viden er en ting og at tro noget andet...jeg tror ikke at stråling fra din mus kan skad din pc...dels er denne beskyttet for ind- og udstråling (lovkrav)...dels har laseren i din mus for ringe styrke til at gennembryde "indpakningen" og da der er tale om synligt lys og ikke nogen form for elektromagnetisme må du nok søge en anden forklaring for dit computersvigt....hilsen F.
Avatar billede konder Nybegynder
07. februar 2006 - 21:19 #2
Ingen problem med pc-en (eller overtroen) men jeg aner ikke om det har nogen indflydelse. Ville blot ikke skade pc-en på grund af uvidenhed. Jeg tror på dig så læg bare et svar.
Avatar billede ali.k Nybegynder
08. februar 2006 - 15:11 #3
Hmm, trålen er dit mindste problem. Men tror du ikke at det slidder på bærbaren at du bruger den som underlag? Jeg vil i hverfald ikke bruge min bærbar som musemåtte. Dels pga. af ridser, og pga. den tryk den udsætter den for.
Avatar billede ali.k Nybegynder
08. februar 2006 - 15:12 #4
trålen = strålen
Avatar billede konder Nybegynder
08. februar 2006 - 15:36 #5
den ridser godtnok ikke, og jeg har et lille yndigt stykke klæde(ikatvævet silke) der skal monteres senere
Avatar billede 123freddy Nybegynder
08. februar 2006 - 20:10 #6
jeg lægger et svar, hvis det var alt. hilsen F.