Avatar billede jonas_h Nybegynder
31. januar 2006 - 16:42 Der er 4 kommentarer

MySQL til MS SQL?

Jeg skal til at skifte database, og har en sql-fil af min  nuværende mySQL database. Findes der et (gratis) program, hvor man kan importere hele denne database til MS SQL-databasen?
Mit webhotel bruger "myLittleAdmin \ MSDB1" (tror jeg det hedder), men kan intet finde omkring import.
Avatar billede jonas_h Nybegynder
31. januar 2006 - 17:12 #1
Kan forresten få SQL Server 2005 i alle versioner.. Er det noget der kan bruges til at administrere en MS SQL database på en server?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2006 - 18:24 #2
SQLServer har et glimrende tool kaldet Enterprise Manager
Avatar billede arne_v Ekspert
31. januar 2006 - 18:29 #3
SQLserver har ogsaa et tool DTS til eksport og import af data
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. februar 2006 - 12:26 #4
hvis du installere den fulde version af sql server 2005 kan du kører sql filen og få oprettet din database.
Du kan også importere data.