Avatar billede telly Nybegynder
31. januar 2006 - 15:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Send popup besked i Outlook til andre

Hejsa,

Jeg leder efter en addon/program, der kan tilføje muligheden for at sende en besked til en anden bruger i ens kontakter i Outlook. Den skal komme frem som en slags popup på modtagerens skærm.
Et eksempel: Frøken Jørgensen ringer, din kollega tager telefonen, da du er til møde. Han/hun skriver en besked via "programmet" og vælger dig under kontakter. Når du er tilbage fra mødet så kan du se på din skærm at Frøken Jørgensen har haft ringet.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede screem_brille Novice
31. januar 2006 - 16:14 #1
Man kan jo bare bruge net send kommandoen, den gør netop det du eftersøger (men hvorfor ikke bare sende vedkommende en mail ? )
Avatar billede paj29 Nybegynder
17. februar 2006 - 18:23 #2
Må give screem brille ret en mail ville være løsningen, dog vil jeg tilføje at en virksomhed med respekt for sig selv har deaktiveret net send servicen :)
Avatar billede telly Nybegynder
04. september 2009 - 08:27 #3
på tide denne bliver lukket ^^