Avatar billede nightsofdream Nybegynder
29. januar 2006 - 10:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Internet Genvej

Hej alle på Experten. Jeg vil høre om der er nogle der ved hvorfor at mine internet genveje på skrivebordet siger: Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i mappeindstillinger i Kontrolpanel. Hvad for en tilknytning er det?. Håber i kan Hjælpe...
Avatar billede huset Praktikant
29. januar 2006 - 11:08 #1
Har du slettet programmet genvejen er knyttet i forbindelse med
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
29. januar 2006 - 11:13 #2
Tror jeg har kommet til at rode med det. :-S
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. januar 2006 - 11:54 #3
Åben denne computer - funktioner - mappeindstillinger - filtyper - marker  Internetgenvej - klik på avanceret - vælg open - klik på rediger, under "Handling" skal der stå Open - under "program der udfører handlingen" skal der stå rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %l - klik ok.
Prøv om det virker nu.
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
29. januar 2006 - 12:14 #4
Gør der alleredet
Avatar billede huset Praktikant
05. marts 2006 - 07:45 #5
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 10:00 #6
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
20. oktober 2006 - 15:08 #7
Afsluttet