Avatar billede groundconnect Nybegynder
28. januar 2006 - 17:00 Der er 1 kommentar

Activesync på Axim30

Jeg har 2 problemer med min synkronisering:
1. Jeg har nu Activesync 3.7.1 installeret på PDA. Nu har jeg fornylig hentet version 4.0 hjem på PC. Hvordan installere jeg version 4.0 også på PDA'en?

2. På arbejde synkroniseres min kalender til server. Hver gang jeg starter på en arbejdsdag kommer der fejl i synkroniseringen. Dette kan kun løses ved at jeg trykker på knappen for at deaktivere/aktivere PDA'ens netkort. Det er meget irriterende, det burde jo kører helt automatisk hver dag. Når først det er gjort en gang pr. dag synkronisere den fint resten af tiden.

Mvh.
Avatar billede groundconnect Nybegynder
07. februar 2006 - 20:28 #1
Det går for langsomt, jeg fandt selv svarende:
1. Active sync opdateres ved at opdatere styresystemet på PDA. I mit tilfælde via Dell's hjemmeside.

2. Ikke løst - virker dog bedre siden styresystemet blev opdateret.