Avatar billede lpr35812 Nybegynder
27. januar 2006 - 21:42 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

PC'en fryser og viser 2 CPU'er

Min PC fryser, dvs loader ikke Windows XP korrekt.
Der kommer ingen ikoner på skrivebordet, og der kommer ikke noget op på startmenuen, når man forsøger at aktivere denne.
Samtidig viser Windows Joblisten 2 CPU'er, hvilket jeg ikke har.
Er der nogen der kan gendkende scenariet, og ved at det er .....

Lars
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 21:44 #1
nu er det ikek sådan at du har en CPU med HT teknologi vel ? (en P4 f.eks) for den vil opføre sig som den var 2 cpuer
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2006 - 21:45 #2
øøh...
samme pc som her? http://www.eksperten.dk/spm/683126

Hvis ja, luk venligst det ene.
Avatar billede lpr35812 Nybegynder
28. januar 2006 - 14:39 #3
Jow Jow, og jeg skal gerne lukke den ene.
Lige nu er min mistanke Norton Antivirus, som jeg har noget besvær med at afinstallere.
Lars
Avatar billede lpr35812 Nybegynder
28. januar 2006 - 14:47 #4
Det er muligt det er en P4, ved det faktisk ikke, og man kan ligesom ikke se CPU'en for køleren. (Og nej jeg kan ikke huske det fra da jeg købte den, selvom det kun er 1 år siden)
Jeg er nu fremme ved at jeg kan start word og sådanne ting, men stadig ikke kontrolpanel, eller slige sager.
Jeg har afinstalleret og geninstalleret Norton Antivirus, efter 5 forsøg, men når jeg nu forsøger at starte Norton op, kommer den med en besked:
>> Der kører en anden forekomst af konfigurationsguiden <<
OG så til spørgsmålet what do I do?

Lars
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:40 #5
Brug for mere hjælp ?
Avatar billede lpr35812 Nybegynder
11. marts 2008 - 16:16 #6
Jeg lukker den, PC'en er blevet skiftet et par gange siden og det var et nyt bundkort, der skulle til :-(