Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. januar 2006 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2000 til 2005

Har en MS SQL 2000 på serverY... På den har jeg en database som jeg gerne vil have flyttet til MS SQL 2005 på ServerX...

Har prøvet at scripte tabellerne og oprette dem, og det går fint, men når jeg laver en Import går det galt.....

Findes der en guide for dette...

Skal haev flyttet alt i tabellen.. View, SP, og self alle info om primary keys osv på hver enkelt tabel...
Avatar billede arne_v Ekspert
26. januar 2006 - 20:32 #1
kan du uddybe "går det galt" ?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
15. februar 2006 - 14:37 #2
.Net fejl...
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
25. februar 2006 - 01:35 #3
Kan du ikke få serverY til at lave en backup, som du indlæser på serverX+

Det er da den måde, man plejer at gøre den slags på.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
06. marts 2007 - 11:41 #4
Fejlen var en .net exception i den nye Studio... Efter opdatering virkede det...