Avatar billede wowereit Nybegynder
25. januar 2006 - 21:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Asus P5N32-SLI Deluxe

vedr. http://www.eksperten.dk/spm/680549

Det virkede ikke helt, nogle gange kan den starte op ellers fryser den bare i starten og kommer ikke videre, jeg har prøvet at skrifte ram, hdd, bundkort, tv-kort og har fået et geforce 7800GT men intet er ændret, det kommer hver gang jeg installere mit tv-kort og jeg kan ikke finde nogle steder at dette bundkort ikke skulle understøtte hauppauge mce-500 eller andre der har det samme problem.
Avatar billede screem_brille Novice
25. januar 2006 - 21:40 #1
har lige kigget dine spørgsmål igennem, i godt 50% af dem har du selv beholdt point, så nej ingen hjælp mere herfra (for hvorfor skulle du ikek gøre det igen)
Avatar billede wowereit Nybegynder
26. januar 2006 - 10:21 #2
okay jeg ved ikke om du kan se det, men dem hvor jeg selv har taget point er det også mig selv der har løst det.
Hvis du har et svar der virker, må du da godt få de 200 point.
Avatar billede wowereit Nybegynder
26. januar 2006 - 14:48 #3
Har selv løst problemet, det var et EATX 12V 8 POL der skulle til og den adapter er ikke med pakken, så et råd til andre der skal have dette bundkort sørg for at der er et EATX 12 8 POL med.
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 14:50 #4
ja så tog du point igen, fremover deltager jeg ikek i dine spørgsmål (selvom det faktisk er korrekt selv at beholde point i det her spørgsmål)
Avatar billede wowereit Nybegynder
26. januar 2006 - 15:01 #5
var det ikke mig der selv løste problemet jeg opretter lige et spørgsmål hvor du kan få dine point.
Avatar billede screem_brille Novice
26. januar 2006 - 15:08 #6
nej du skal ikke oprette et spørgsmål, da jeg ikke svarede på noget som helst, er bare træt af folk der gang på gang beholder point (så tænk en ekstra gang over det næste gang) ;)