Avatar billede pothead Nybegynder
22. januar 2006 - 18:04 Der er 10 kommentarer

Windows nægter mig adgag til filer af sikkerhedsårsag

jeg har oplevet en del gange at mit windows nægter mig adgang til nogle .avi-filer som jeg har fået overført via messenger... efter det første klik i messenger kom den omtalte sikkerhedsbesked og derefter synes filen som værende forsvundet fra jordens overflade...? hvad sker der og hvordan kommer jeg i kontakt med disse filer igen??
Avatar billede pinball Nybegynder
22. januar 2006 - 18:11 #1
måske er der virus på filerne...
Avatar billede pinball Nybegynder
22. januar 2006 - 18:11 #2
scan dem
Avatar billede pothead Nybegynder
22. januar 2006 - 18:16 #3
ja men problemet er at disse filer slet ikke figurere nogen steder på min computer mere.... så jeg ved ikke om de er blevet slettet eller om jeg bare ikke må se dem!?
Avatar billede hcma Novice
22. januar 2006 - 18:46 #4
er der sat en spærring på, så du ikke kan få lov til at downloade avi-filer ?
hvad sker der hvis ham/hende som sender dig dem omdøber til noget andet (du kan jo altid døbe tilbage igen)
Avatar billede kabbak Professor
22. januar 2006 - 19:27 #5
Du skal ikke åbne dem i messenger, du skal højreklikke på dem , vælg egenskaber og så godkende dem først.

Det er først når de er godkent at de kan åbnes, ellers slettes de
Avatar billede kabbak Professor
25. januar 2006 - 23:27 #6
marker mit navn og tryk accepter, hvis det virkede
Avatar billede pinball Nybegynder
09. marts 2006 - 20:24 #7
lukketid
Avatar billede pinball Nybegynder
24. marts 2006 - 01:40 #8
fandt du en løsning?
Avatar billede pinball Nybegynder
24. marts 2006 - 01:41 #9
fandt du en løsning?
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:21 #10
??????????????????????????