Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 09:44 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Logo

Jeg ville høre om der var en der var god til at lave et logo.
Logoet skal have nået med party at gøre. Der må gerne være nogle flasker på den eller noget i den stil. Farverne må meget gerne være rød og sort, eller i den stil, men bare ikke for skrappe farver.
Og så skal der stå Party Siden
Avatar billede ziron Nybegynder
27. april 2001 - 09:51 #1
hvilken størrelse og sådanne ting... (format)
Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 09:54 #2
Det skal være 600 længde  x 90  højde pixels
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 09:57 #3
hmm syntes ikke lige jeg kan lavde et ordentligt billed med de mål :(
Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 09:59 #4
Okay, det er bare i orden. Men hvis du kommer på noget, må du godt lave en. Jeg skal nemlig bruge den snart.
Avatar billede ajh Nybegynder
27. april 2001 - 10:03 #5
http://www.eksperten.dk/spm/68011

søger i det sammen eller hvad ??
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
27. april 2001 - 10:51 #6
Kan det her bruges??

http://www.jakel.dk/party_logo/party_logo.htm

/kenneth
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 10:54 #7
hehe Kenneth hvem er pige? ;)
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
27. april 2001 - 10:59 #8
Stort set alle dem med bryster osv. :)

/kenneth
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. april 2001 - 11:01 #9
DAmn stavefejl Argh
Hvem er pigeN i venstre side?!
Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 11:34 #10
Hej Kenneth. Det er da godt lavet, men hvis du kunne lave en med sprut flasker eller andre flasker som baggrund ville det være og så vil jeg godt give dig lidt mere.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
27. april 2001 - 12:11 #11
talker -> aner det ikke, bare nogle hurtige billeder jeg fandt på harddisken.

kld -> jeg prøver, men jeg holder fast i den farvede baggrund, og så finder jeg nogle flasker istedet for piger...
/kenneth
Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 13:45 #12
OK Kenneth. Den er fin, men kan du fremhæve flaskerne, så man bedre kan se dem?????
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
27. april 2001 - 13:49 #13
done. (jeg kan evt. fjerne pigen i højre side, hvis du vil ha det)

http://www.jakel.dk/party_logo/party_logo.htm

/kenneth
Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 13:52 #14
OK. Den kan ikke blive bedre. Nu skal du nok få dine point. Den er bare god. Tak for hjælpen Kenneth. Det kan være du kan hjælpe mig en anden gang. Eller kan du finde ud at at lave en banner der skifter mellem skrift og farve og sådan noget.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
27. april 2001 - 13:54 #15
selvtak :)
Jeg kan godt lave animerede banner til dig (f.eks. i flash) bare sig til hvad du har brug for, så finder vi ud af det.
/kenneth
Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 13:55 #16
Okay. Jeg skal smutte. Men har du ikke en mail, så kan jeg give dig en beskrivelse af hvordan den skal se ud.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
27. april 2001 - 13:55 #17
kenneth@flare.dk
Avatar billede kld Nybegynder
27. april 2001 - 13:56 #18
Jeg sender en mail til dig i aften. Endnu en gang tak for hjælpen.