Avatar billede nisbeth Nybegynder
18. januar 2006 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dele af filmen mangler

Jeg har lavet en del flash bannere for et betting firma men er pludselig rent ind i et mærkeligt problem.
Jeg har lavet et banner i Flash 8 men published den til at være kompatibel med flash 6 ( altså SWFfen) det funger også fint indtil banneret bliver lagt op på hjemmesiden, så mangler der pludselig en masse i banneret - HVORFOR ??
Avatar billede lyden Nybegynder
18. januar 2006 - 19:11 #1
Du har formentlig brugt en del funktioner/effekter, der kun kan laves i Flash 8 og ses i Flashplayer 8 !!!!!!!!
Avatar billede nisbeth Nybegynder
18. januar 2006 - 21:22 #2
Nope det har jeg ikke !! jeg har ikke lavet noget anderledes end jeg plejer og det har virket fint optil nu
Avatar billede listeper Nybegynder
24. januar 2006 - 14:23 #3
Jeg sidder med samme problem, det kunne virkelig være rart hvis der var en som kunne svare på spørgsmålet eller komme med en henvisning til hvor der måske kan findes et svar. Mit problem er dog måske lidt mere kompliceret. Jeg har en swf fil, hvor det lokalt er muligt at styre en lille racerbil rundt i movien vha. ens markør. Oploader jeg den derimod forsvinder denne racerbilen fuldkommen, altså er mit problem ikke blot at den ikke vil fungere, men alt den totalt forsvinder! Min movie bliver loadet ind gennem en anden movie således:

<object width="560" height="380">
<param name="movie" value="fileadmin/template/flash_sommerlandsj/main.swf?filename=fileadmin/template/flash_sommerlandsj/racerland">
<embed src="fileadmin/template/flash_sommerlandsj/main.swf?filename=fileadmin/template/flash_sommerlandsj/racerland" menu="false" quality="high" scale="exactfit" wmode="transparent" bgcolor="#ffffff" width="560"  height="380" name="forsideXM" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</embed>
</object>

Kunne virkelig godt bruge et svar på dette.

Mvh. Kronborg
Avatar billede nisbeth Nybegynder
11. maj 2006 - 11:50 #4
lukker