Avatar billede larssparholt Nybegynder
18. januar 2006 - 17:50 Der er 1 kommentar

Trådløst netværk opsætning

Jeg har i flere år haft en ganske almindelig stationær computer med en ganske almindelig internetadgang vi LAN. Nu har jeg købt en bærbar, og ville også gerne kunne surfe med denne. Jeg synes det bliver for besværligt at få flere kabler rundt på gulvet, og vil derfor gerne have trådløst netværk. Problemet er bare jeg ikke aner noget om hvordan man gør... Er der en venlig sjæl som vil give mig en vejledning i:
1) Hvad skal jeg købe? (der er vist trådløst netværkskort i den bærbare)
2) Hvilket mærke er bedst/billigst?
3) Hvordan sætter jeg det op?
Avatar billede nik- Nybegynder
01. februar 2006 - 11:42 #1
Køb en LinkSys WAP54G. Den er nem at sætte op.
Det er et access point, dvs der er ikke router i den, men den har du vel også allerede.