Avatar billede brianel Nybegynder
18. januar 2006 - 16:04 Der er 12 kommentarer

hd smidt alle data

Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig til hvilket program jeg kan køre for at rede alle mine filer
den skriver at min harddisk ikke er formateret men jeg har en masse programmer på den som den pludselig ikke kan finde mere.
jeg har kørt en chkdsk men det hjalp ikke
Hjælp mig med at få min programmer tilbage
Avatar billede bouggi Nybegynder
18. januar 2006 - 16:08 #1
det er noget skidt det er vi helt enige om
desværre så er den slags software jo ikke helt gratis..
så med mindre det er billeder fra farmors 60 års føsdag og sønnemand der blev født osv osv..

så ville jeg nok vælge at formatere..

hvis man har kuglerne så afsted hen og købe Easyrecovery fra Ontrack

http://www.ontrack.com/

Har slv haft meget glæde af det..
det virker for godt..

Bouggi
Avatar billede brianel Nybegynder
18. januar 2006 - 16:12 #2
er det noget der kan redde disken
det på ontrack.com
Avatar billede bouggi Nybegynder
18. januar 2006 - 16:13 #3
dejligt at se jeg ikke er ene om den beslutning..
men som sagt det koster kasen
Avatar billede brianel Nybegynder
18. januar 2006 - 16:17 #4
hvad hedder programmet jeg skal bruge
Avatar billede bouggi Nybegynder
18. januar 2006 - 16:19 #5
easy recovery
Avatar billede brianel Nybegynder
18. januar 2006 - 16:29 #6
kender du andre programmer der kan redde min disk
den starte lige med windows logoet og så siger det puff og så genstarter den hele tiden
Avatar billede bouggi Nybegynder
18. januar 2006 - 16:33 #7
kan være mange ting..
virus
ustabilt hardware ( motherboard)

det kan jo være mange ting
kan du f.eks genstarte i fejlsikret

osv osv..
bare du lige husker at hvis du har en hdd der er ved at futte af..
så vil der for hver gang du genstarter være mulighed for at der forsvinder yderligere data
Avatar billede brianel Nybegynder
18. januar 2006 - 16:35 #8
ok men jeg har nogle billeder der helst ikke må blive væk
Avatar billede bouggi Nybegynder
18. januar 2006 - 16:37 #9
tjae.. som jeg ser det.. enten ned til en gæv pc forhandler og be ham om at redde hvad reddes kan.
eller så selv til lommerne og købe softwaren..

som sagt jeg har haft meget stor glæde af mit og endda flere gange
Avatar billede zenze Nybegynder
18. januar 2006 - 22:55 #10
Hvis du i første omgang kan nøjes med at genskabe de tabte data (fordi de er vigtige for dig) så kan du hente File Scavenger hér:
http://www.quetek.com/prod02.htm
Programmet koster omkring 375 kr. hvis det skal redde filer over 640 kb - men der er dælme effektivt. Jeg fik 27 GB tilbage forleden.
Avatar billede bouggi Nybegynder
18. januar 2006 - 23:03 #11
Problemet er jo at vi ved jo ikke endnu om der er tale om tabte data eller det er virus..

derfor jeg siger smid spanden ned til en ekspert og lad ham tjekke den efter for alt det sjove
Avatar billede uffesteenberg Novice
20. januar 2006 - 13:00 #12
Her er mine erfaringer-->
http://www.eksperten.dk/spm/567483