Avatar billede brianel Nybegynder
18. januar 2006 - 15:59 Der er 5 kommentarer

hd gået ned

Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig til hvilket program jeg kan køre for at rede alle mine filer
den skriver at min harddisk ikke er formateret men jeg har en masse programmer på den som den pludselig ikke kan finde mere.
jeg har kørt en chkdsk men det hjalp ikke
Hjælp mig med at få min programmer tilbage
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. januar 2006 - 16:02 #1
Du skal køre en chkdsk /r i konsollen.
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. januar 2006 - 16:03 #2
Hjælper det ikke, skal du køre en repair af windows
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. januar 2006 - 16:08 #3
Du har tjekket for virus/spyware??
Avatar billede califfo Nybegynder
19. januar 2006 - 14:59 #4
...Det kunne lyde som om din harddisk så småt er ved at gå på de evige ...bit-marker (Den er ved at kradse af). Jeg har flere gange haft held til at rede data fra diske med et program der hedder "getdataback". Det skulle du prøve. Det findes både i en FAT -og en NTFS-filsystem version.

Du skal selvfølgelig have en ekstra harddisk hvorfra du kan gemme den data du vil redde.
Avatar billede nva Praktikant
19. januar 2006 - 15:01 #5