Avatar billede terrak Nybegynder
17. januar 2006 - 22:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rodsikkerhed skjulte mapper

Jeg har installeret apache 2.0.54 til windows på min stationære og har i den forbindelse oprettet en seperat partition til mine websider.

Desværre eksisterer der to mapper på roden, som jeg ikke kan komme af med:
- RECYCLER
- System Volume Information

Jeg har slået "papirkurven fra" for drevet, samt deaktiveret systemgendannelse for drevet og alligevel eksisterer de to mapper.

Mit spørgsmål er om det udgør nogen sikkerhedsrisiko, for jeg fandt lige ud af at et gammelt adgangscertificat til min netbank lå i papirkurven, fra før jeg fjernede papirkurven til drevet.
Jeg er også tilfreds hvis jeg kan få fjernet de to mapper via nogle indstillinger i Windows (XP Pro).
Avatar billede showsource Seniormester
17. januar 2006 - 23:34 #1
Skraldespand kan du jo definerer i XP
Det andet er jeg ikke lige helt på det rene med.
Anyway, kan folk komme "ud" så kan de også komme på andre diske
Avatar billede terrak Nybegynder
05. maj 2006 - 12:50 #2
Jeg måtte sætte nogle adgangstilladelser på mapperne