Avatar billede bspoulsen Nybegynder
17. januar 2006 - 17:46 Der er 2 kommentarer

Problem med minimering af mapper

Jeg har fået et meget irreterende problem som jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved. Pludselig kan jeg ikke længere maksimere et vindue så det kommer forrest når det har været minimeret til proceslinien. For at åbne vinduet skal der trykkes flere gentagende gange, hvorefter vinduet måske kommer op, ellers er det nødvendigt at minimere de vinduer der ligger foran. Når man maksimere vinduerne kan man se at de "flyver" frem, men vinduet bliver aligevel placeret bagerst.
Jeg har lige genindstalleret windows uden at opdatere, for at slippe for selvsamme problem, men nu er det altså tilbage igen og det gør mig vanvittig.

Håber der er nogen der ved hvad det kan skyldes.
Avatar billede bspoulsen Nybegynder
17. januar 2006 - 17:52 #1
Glemte lige at fortælle at, der ikke længere sker noget når man højre klikker på et vindue på proceslinien. Man kan derimod få alle vinduerne til at blinke blå/orange ved at trykke på dem en enkelt gang.
Avatar billede gratis Nybegynder
17. januar 2006 - 20:59 #2
selvom det er dine vinduer der opføre sig forkert, kan det være din taskbar der er i stykker du ka prøve med denne fil "Restore Taskbar to Default Functionality" det er et lille vb skript,hent det og kør det, http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/xp_taskbar_desktop_fixall.vbs