Avatar billede ioni Nybegynder
15. januar 2006 - 16:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wireless til TV

Hej,
Der dette muligt:

Jeg har et fladskærms tv. Til dette tv vil jeg gerne streame en film fra min computer, hvilket skal ske trådløst. Findes der et "wireless netkort" til et fladskærms tv, således at jeg kan anvende mit tv som skærm over en wireless forbindelse?

Any input er velkommen :-)
16. januar 2006 - 14:50 #1
tjaa, jeg så sådan nogle fiduser, i en reklame (Netto eller Fakta eller en kæde butikkerne), så man kunne sende et antenne signal, feks ved at forbinde den ene box til antenne stikket i væggen, og den anden box til antennestikket på TV'et.
Kunne det være sådan noget i den retning du tænkte på.
Det er nogle måneder siden jeg så det.
16. januar 2006 - 14:58 #2
Avatar billede ioni Nybegynder
16. januar 2006 - 23:57 #3
Coolio. Lave et svar så du kan få point.
17. januar 2006 - 19:02 #4
Var det hvad du søgte ?
Avatar billede ioni Nybegynder
18. januar 2006 - 00:58 #5
Jepper :-)