Avatar billede webbygger Nybegynder
13. januar 2006 - 21:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Camera Raw!

Jeg har investere i et Canon PowerShot A620 (et dejligt kamera)
Nu sidder jeg og fundere om man kan lave CRW filer (Camera Raw)på dette kamera??? Har kikket lidt rundt på nettet, men klogere er jeg ikke blivet endnu!!!
Avatar billede jnoval Nybegynder
13. januar 2006 - 21:42 #1
Tillykke med dit nye kamera. Det skal du nok blive glad for. Det ville også være mit valg hvis jeg skulle købe et kompakt kamera. Jeg har lige købt et 350D.

Det kan som de fleste kompacte kameraer kun gemme i jpg. Se dolumentationpå side 18 i dette link:
http://www.brochures.canon-europe.com/pdfs/PowerShot_Range_brochure-p8097-c3839-UK-1132831894.pdf
Avatar billede webbygger Nybegynder
22. januar 2006 - 13:55 #2
Okay - smider du et svar jnoval?
Avatar billede planb Nybegynder
11. februar 2006 - 00:44 #3
Det er muligt du kan jo se at der er under teknisk data.

http://www.pixmania.com/dk/dk/54691/art/canon/powershot-s70.html#fichetechnique

er ude herfra.
Avatar billede Slettet bruger
18. juli 2006 - 23:24 #4
hvis kameraet kan køre raw så kør med det fast ,men sørg lige for et stort kort min 1gb

kører selv med et 30d kamera med raw hele tiden