Avatar billede msnilsson Nybegynder
12. januar 2006 - 21:28 Der er 4 kommentarer

Langsomt internet

Når jeg indtaster en URL i adresselinjen på min IE Browser, går der 30 sekunder før siden kommer frem.

Hvis jeg derimod klikker på et link eller tager en af de Foretrukne kommer siden med det samme.

Problemet er opstået efter at jeg har installeret HP Photosmart 2610 All-in-one på min nye bærbare (minimal installation). Jeg har haft lignende problemer med denne software før på andre pc'er. Men hvis der er en nem måde at fikse problemet på, vil jeg gerne undgå at afinstallere.

Opdateringer/patches hjælper ikke.
Avatar billede sdn Nybegynder
12. januar 2006 - 21:30 #1
skift til firefox :)
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
12. januar 2006 - 21:39 #2
Når du siger at opdateringer/patches ikke hjælper, så går jeg udfra at du taler om dem der ligger inde på hp.com ?
Avatar billede msnilsson Nybegynder
12. januar 2006 - 21:44 #3
jeps - men har også opdateret windows og office for nylig.
(har prøvet firefox - er ikke lige mig...)
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
13. januar 2006 - 19:57 #4
Lav en diskoprydning.. så du får slettet alle de midlertidige installationsfiler, de midlertidige internetfiler.. Kør et antispywareprogram som f.eks det gratis Ad-Aware (husk at opdatere dette). Slet manuelt evt. indholdet af temp og temperary internetfiles manuelt. Herefter laves der en defragmentering. Disse ting er ganske simple at udføre, men kan have en utrolig effekt.