Avatar billede lmejding Nybegynder
11. januar 2006 - 16:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ncom søger talentfuld 3D-grafiker

ncom web communities søger en talentfuld 3D-grafiker til vores team af kreative og innovative udviklere og grafikere i København.

ncoms web communities udvikler og driver en række underholdningsportaler, bl.a. Netstationen, http://www.n.dk og Boomnet, http://www.boomnet.dk.

Udviklingen af underholdningsportaler er et forretningsområde, som vokser hurtigt hos ncom. Arbejdstempoet og forventningerne til dig er høje, og du skal have masser af fantasi og energi, som kommer til udtryk i din grafik.

Som 3D-grafiker kommer du blandt andet til at designe "locations" på vores underholdningsportaler. Et eksempel er design af rum til Højhuset, som er chatten på Netstationen, http://www.n.dk.

Du skal være på hjemmebane i Blender, men også gerne mestre Dreamweaver og Photoshop. Samtidig kræver jobbet kendskab til JavaScript og html.

Du skal have kunstnerisk sans og samtidig kunne færdiggøre grafik løbende - og du er selvfølgelig visuelt orienteret og tænker over, hvad din grafik kommunikerer til brugerne af underholdningsportalerne.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til børns og unges univers og gerne til chat og visuelle universer på nettet.

Der er tale om et heltidsjob på ncoms kontor i København. Jobbet skal besættes hurtigst muligt.

Ansøgning
Vedlæg gerne eksempler på dit arbejde og send din ansøgning hurtigst muligt til Lars Mejding på lme@ncom.dk. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Lars Mejding på tel. 3815 9429 eller lme@ncom.dk.

ncom web communities er en del af ncom
ncom er en koncern med en række kompetenceselskaber, der skaber viden, salgssucces og gode oplevelser.

ncom arbejder med it-, finans- og underholdningsindustrien.

ncom er etableret i 1999 og har mere end 120 medarbejdere i København, Århus, Odense og Silkeborg.

Læs mere om ncom på http://www.ncom.dk
Avatar billede osborne Nybegynder
16. januar 2006 - 20:55 #1
Er det ikke en fejl at denne jobannonce er placeret i 3ds max kategorien?
Avatar billede t-johansen Juniormester
21. marts 2006 - 22:51 #2
Har ncom ikke råd til at købe et rigtigt tegneprogram!!!
Avatar billede osborne Nybegynder
07. maj 2006 - 00:25 #3
Kunne være du skulle lukke dette spørgsmål
Avatar billede lmejding Nybegynder
31. maj 2006 - 09:56 #4
lukkes