Avatar billede mini41 Nybegynder
08. januar 2006 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

www.dkshop.dk

Vi er ved at oversætte vores shop til Norsk, Svenst og Engelsk.
Brugeren skal have mulighed for at skifte mellem sprogene og det letteste vil være 4 små flag i den øverste blå bjælke.

Jeg er ikke meget for at bryde farve valget på siden med kulørte flag, er der en der har en flot og funktionel løsning
Avatar billede danielic Nybegynder
08. januar 2006 - 20:04 #1
hmm...

Måske hvis i gjorde sådan at man starter op på index.php
Der vælger man så mellem forskellige sprog/flag...

se evt http://www.Danielic.dk/andet/dkshop
Der har jeg lige lavet en lille prøve side...

MvH Daniel
Avatar billede danielic Nybegynder
08. januar 2006 - 20:05 #2
ps jeg har lavet det i Flash, så måske tager det lidt tid at loade, men også kun måske. Desuden kan det også bare overføres til en php fil...
Avatar billede cia26 Nybegynder
26. januar 2006 - 13:13 #3
hvorfor laver du ikke flagene i S/H og når man så ruller musen over i flash bliver det aktive flag farvet.. så ødelægger farverne ikke de eksisterende design
Avatar billede mini41 Nybegynder
26. januar 2006 - 13:42 #4
Rigtig god ide.