Avatar billede carlt Seniormester
07. januar 2006 - 11:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Skraveret" skærm og proceslinje

Ved start er skærmen uklar - lodrette grumsede linier, og proceslinjens ikoner er sorte klatter.
Avatar billede screem_brille Novice
07. januar 2006 - 11:23 #1
ok ? nogle flere info, ellers er det lidt svært at komme emd et bud på noget som helst ;)
Avatar billede carlt Seniormester
08. januar 2006 - 10:37 #2
Det er vanskeligt at beskrive.
3/4 op på skærmen er der nogle linier som gør skærmen uklar.
Men hvis jeg genstarter, kommer linierne ikke nødvendigvis igen.
Og det er heller ikke hver gang, at proceslinjen er sorte klatter.
Grunden til at jeg ikke kom tilbage i går var faktisk, at ved genstart nogle gange i går var problemet ikke der.
Men et er det altså igen i dag.
Avatar billede carlt Seniormester
16. februar 2006 - 11:58 #3
Jeg tror det er virus. Nu bliver skærmen helt sort og det er ikke muligt at skrive noget.
Avatar billede carlt Seniormester
04. marts 2006 - 08:33 #4
Det var virus.
Når jeg opdaterede Norton skete der nogle ting, som jeg nok skulle have været mere opmærksom på.
Men nu "kører" det heldigvis igen.
Carlt