Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. januar 2006 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

export af data til script

jeg har brug for at kunne exportere dataen fra mine tabeller til en .sql fil man kan hælde ind i en server igen men jeg kan se at enterprise manager ikke har den mulighed.

export data tingen er desværre ikke en mulighed da jeg skal have et 3. parts program til at æde en .sql fil.

har i nogle god idéer?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2006 - 11:14 #1
du kan eksportere strukturen som SQL

hvis det ikke er for mange tabeller kan du selecte data over i SQL form manuelt

ellers tror jeg at der er 3. parts værktøjer til den slags
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. januar 2006 - 11:17 #2
kender du til et værktøj der kan gøre det? det burde findes et ret simpelt program der kan klare det for mig.

det undrer mig ret meget at den feature ikke eksisterer, har de implementeret den i den nye sql server?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2006 - 11:20 #3
der er et link nederst http://www.eksperten.dk/spm/669470
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
05. januar 2006 - 13:58 #4
du har ret, det virkede, sådan nogenlunde
det program er ret buggy men får da jobbet gjort

smid et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2006 - 14:03 #5
svar