Avatar billede mose Nybegynder
04. januar 2006 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mysql tabel virker ikke på CentOS. Omdøb af tabelnavn fikser prob

Jeg kører med en CentOS 4.2 med apache 2.0 og php 4.3.9

Jeg får en masse php notice: undefined index, og siden bliver ikke vist ordentligt.

Hvis jeg så kopierer en mysql tabel over i en anden tabel med et nyt navn, og ændre min php-kode til at bruge den nye tabel... JA ! - Så virker det ???

Hvis jeg ændrer den nye tabels navn til det oprindelige virker det ikke igen.

Det er ikke alle tabeler den gør det med, men mange... :(

Det virker på en redhat 8 med apache 1.3 og php 4.3.8. Jeg har prøvet at bruge php.ini værdier fra den server som virker.

Er der nogen der ved hvad der sker her ??

På forhånd tak.
Avatar billede mose Nybegynder
06. januar 2006 - 14:31 #1
Flytter spørgsmål til "PHP"-kategori.
Avatar billede mose Nybegynder
06. januar 2006 - 14:32 #2