Avatar billede Jman Praktikant
25. april 2001 - 17:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oprette spørgsmål flere gange

Hey!
Jeg synes efterhånden vi er blevet nogle rigtig gode bussemænd her på eksperten - måske nogle gange lidt for \"bussemandet\"...
Jeg kender godt, og det tror jeg der er mange der gør, frustrationen og afmagten i at man har oprettet et spørgsmål på eksperten som ikke blive besvaret. Man kan være uheldig at oprette på et dårligt tidspunkt lige hvor de rigtige folk ikke er online eller have givet for små point, så ingen gider hjælpe (ja, der er faktisk folk der har det sådan).
Derpå opretter man et nyt spørgsmål, hvilket er direkte imod reglerne - og det skal man nok blive mindet om!
Mit forslag er derfor at man - indenfor rimelighedens grænser - skulle have lov at oprette et spørgsmål MAX 2 gange med det forbehold at 1. sp. skal være lukket. Så man ligesom får 2 chancer til at nå de rigtige folk. Det er lidt en ændring i Ekspertens grundlove, men man har do lov lige at høre hvad andre synes om dette...
-------
2: (ja, nu jeg er i gang) Jeg synes det kunne være smart at have en pole/afstemning, når folks forslag falder i god jord hos ADMIN. Da kunne ADMIN oprette en forespørgsel om forslaget nu også er en god ide \"blandt folket\"
Avatar billede well_r Nybegynder
25. april 2001 - 17:09 #1
Jeg synes du har ret ang. dette spm! :)
Avatar billede well_r Nybegynder
25. april 2001 - 17:09 #2
Det kunne jo være en idé, især når man er på om aftenen og ingen kan hjælpe.. så er det ikke sikkert at folk ser ens spørgsmål, når der endelig er mange online! :)
Avatar billede Jman Praktikant
25. april 2001 - 17:14 #3
det er jo det jeg mener - Og hvis man samtidig abonnere på mange kategorier, kan et spørgsmål hurtigt blive overset
Avatar billede well_r Nybegynder
25. april 2001 - 18:33 #4
yep yep..mon ikke admin vil gribe ind?
Avatar billede microtec Nybegynder
26. april 2001 - 09:01 #5
superior >> Jeg har ikke set at der kommer nogen \"bussemand\", hvis man gør som du har beskrevet. Altså lukker spørgsmålet og opretter det igen.

Der hvor \"bussemanden\" kommer er derimod når en bruger opretter spørgsmålet 3-4 gange umiddelbart efter hinanden i forskellige kattegorier. Det er sket ret ofte på det sidste.
Den fremgangsmåde er ren støj på Eksperten :o)
Avatar billede Jman Praktikant
26. april 2001 - 09:12 #6
jeg har set det flere steder - og har også selv været med til at skælde ud...
Det var sådan set det der gjorde at jeg skreve sp. her! - jeg fik dårlig samvitighed, nemmerlig
Avatar billede Jman Praktikant
10. maj 2001 - 14:25 #7
lukker