Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
29. december 2005 - 20:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP - sodevand på en fladskærm på hp bærbar hvad gør man ved

HJÆLP - sodevand på en fladskærm(widescreen) på hp bærbar hvad gør man ved skærmen for at få det væk????? 200 point til den der hjælper hurtigts med et svar der virker hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp hjælp  - hvis nogen spør så har jeg snart opgivet ..men håber nogen hjælper mig...ellers betyder det ny skærm i en bærbar computer og den er nok rigtig dyrt at få
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
29. december 2005 - 20:30 #1
HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
Avatar billede screem_brille Novice
29. december 2005 - 20:33 #2
seriøst, det der er den bedste måde at få folk til IKKE at hjælpe, jeg kan hverken finde hoved eller hale i hvad du skriver, men det må du jo om
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
29. december 2005 - 20:33 #3
jeg fandt selv ud af det...ved hjælp af en fra msn der har prøvet det samme :)
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
29. december 2005 - 20:34 #4
jeg var lidt bange for mine penge..derfor
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
29. december 2005 - 20:37 #5
jeg tager mine point tilbage
Avatar billede mtj111 Novice
29. december 2005 - 20:43 #6
En anden gang:

Hvis du skal bruge hurtig hjælp, så skriv spørgsmålet ordenlig, og lad da være med at bruge tid på at skrive Hjælp flere gange, da det kun tager tid (og du ville have hurtig svar) og er til folks irritation.

Det hjælper ikke at man skriver "hjælp" 45 gange, da alle sidder herinde frivilligt! Ingen får rigtige penge for at svare...
Avatar billede tobbersecondary Nybegynder
29. december 2005 - 22:05 #7
Jeg vil godt opfordre dig til at skrive svaret, så andre også kan få glæde af det...
Avatar billede Mathias5148 Nybegynder
30. december 2005 - 07:45 #8
okay...jeg gik ned i computer butikken og købte sådan noget  skærm hedder Flat-screen Cleaner fra am ..the best (den havede jeg købt i forvejen) det er jo meget simpel :)
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 08:25 #9
en anden gagn så brug en hårdt opvredet karklud med lidt sulfo, det er ligeså godt, og meget billigere.