Avatar billede thedragon Nybegynder
29. december 2005 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

LCD og TV-OUT vil ikke aktivere

Hejsa Experter..

Jeg har indtil for en måneds tid siden haft stor glæde af min acer ferrari 3200 bærbare computer, og dens tvout og vga stik til mit tv og mit 19" fladskærm. Men så ligepludselig kan jeg ikke få den til at skifte over på nogle af delene. Det er som om den ikke kan aktivere funktionen.. Har prøvet at geninstallere min orginale grafikkort driver fra acer, men det har ikke hjulpet.. Nogen der kan hjælpe mig ??

Jeg er IKKE meget for at geninstallere grundet min opsætning i forbindelse med min uddannelse på akademiet jeg går på.. Tager en 2 dages tid af få genopbragt den skide opsætning med de program pakker jeg bruger :S
Avatar billede raevdal Nybegynder
30. december 2005 - 22:22 #1
Jeg har haft et ligneden problem med min Compaq

Inde i avancerede skærmindstillinger er der et sted jeg kan aktivere TV udgangen - og konfigurere den Jeg prøvede lidt forskelligt og nu virker det
Avatar billede thedragon Nybegynder
01. januar 2006 - 10:07 #2
OMG. Det vil jeg da lige prøve at rode med igen så.. Hvis det virker er jeg en meget glad mand!
Avatar billede thedragon Nybegynder
01. januar 2006 - 10:07 #3
Skal lige nævnes at jeg har et ATI Radeon 9700 grafikkort
Avatar billede raevdal Nybegynder
03. januar 2006 - 12:39 #4
Det tror jeg faktisk ikke gør tingene værre
Avatar billede thedragon Nybegynder
03. januar 2006 - 14:36 #5
Jeg kan ikke komme til at teste min teori ud fra det du fortalte mig, da jeg ikke lige er i nærheden af et lcd display. Men hvis jeg endelig får det til at virke ud fra noget. skal jeg nok give point. hvis det har relevans til det du forslog selv. Men andre må godt komme med bud.. for jeg er helt på bar bund..
Avatar billede thedragon Nybegynder
07. marts 2006 - 20:52 #6
Har efter lang tid fundet problemet, det viste sig at være kablet der var smeltet i vga porten.. :S