Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
28. december 2005 - 08:29 Der er 1 løsning

Lodrette streger der 'blurrer' teksten

Jeg har lige sat min fladskærm - en 15" Philips Brilliance 150p2 til min computer (Radeon 9600 SE grafikkort). Det virkede fint nok i starten med plug n' play-driver. Så ville jeg installere Philips-driveren for at få den indbyggede lyd i skærmen til at virke.
Lyden fik jeg aldrig til at virke (med et creative SB Live! lydkort), og efter jeg har installeret Philipsdriveren, er der sådan jævne punkter hen over skærmen, hvor skriften bliver gnidret - ligesom der er lodrette streger for hver 3 cm eller lignende, som gør, at alt tekst bliver sådan noget gnidret noget!

Jeg har prøvet at tage et screendumb, men folk kan ikke se, der er noget galt, så jeg kan ikke rigtig forklare det bedre. Jeg har prøvet at fjerne driveren igen - men jeg har stadig de her gnidrede sektioner, som virkelig irriterer.

Er der nogen gode bud på, hvad det kan være - og hvordan jeg får det væk? Jeg må så leve med ikke at kunne få højttaleren til at virke - bare de her 'blurry effects unwanted' kommer væk :)
Avatar billede kennethbon.dk Nybegynder
29. december 2005 - 12:13 #1
Lukker den - nye hertz-tal dukkede pludselig op og så forsvandt 'blur'