Avatar billede nicocarlos Nybegynder
27. december 2005 - 16:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

tv-out problemer med farver plus tydeligere tekst

Hejsa..

Jeg sidder lige og vil sætte et 27' LCD tv til mit nye grafikkort med tv-out. Jeg bruger alm scart stik (s-video) og jeg kan ikke sætte rigtig opløsning på fjernsynes - det er sort/hvis og teskten er MEGA utydelig, man kan faktisk ikke læse hvad der står,

Jeg har lige investeret i noget stik halløjsa der laver s-video om til scart er det mon det som er helt galt?
Mit grafikkort er helt nyt. Geforce 6800 og der er dvi plads bagi.

Jeg har ikke så meget frostand på det, så jeg smuttede ned i brinck og der fik jeg de forskellige stik. Men det virker ikke .

Håber der er en som kan hjælpe
Avatar billede c-holst Novice
27. december 2005 - 17:06 #1
kunne lyde som du mangler at vælge pal b
ind i egenskaber for skærm, indstillinger, avanceret, højreklik på "dit tv" og vælg skift format

Hvor mange scartporte er der i dit tv

Er det sådan en colorfix du har købt i brinck
http://av-connection.com/Functions/ProductView.asp?GroupID=24&ClassID=54
Avatar billede nicocarlos Nybegynder
01. februar 2006 - 22:03 #2
Jeg fik byttet stikket til et DVI istedet for og nu virker det.
Avatar billede c-holst Novice
05. februar 2006 - 23:09 #3
lukker du så ikke her. læg et svar ind og accepter det
Avatar billede c-holst Novice
10. juli 2006 - 22:40 #4
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten