Avatar billede kistmette Nybegynder
26. december 2005 - 12:40 Der er 9 kommentarer

Grafikkort problemer

Jeg har et GeForce fx5500 - 256 mb ram kort, som har et underligt problem, det viser forkerte farver, men kun i de små felter hvor der
er skygge, jeg har efterhånden prøvet et hav af gange at installere drivere intet hjælper.
Avatar billede huset Praktikant
26. december 2005 - 13:05 #1
Har det virket tidligere?

Har du testet det i en anden maksine?

Har du installeret chipset drivers?

Har du testet med et andet kort?

Har du jekket skærmstikket sidder som det skal?

Har du testet med et andet kabel?

HUSK

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=kistmette&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Ellers stopper hjælpen herfra
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 11:24 #2
Gik det så man skal smide et svar?
Avatar billede kistmette Nybegynder
02. januar 2006 - 13:04 #3
Jeg tjekkede med en anden skærm, og den fejlede ikke noget, så var det jo løst.
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 13:14 #4
så luk spørgsmålet
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 13:18 #5
Avatar billede kistmette Nybegynder
02. januar 2006 - 20:17 #6
Jeg har forsøgt adskillige gange, at lukke spørgsmål, ved at acceptere svarene men intet sker, jeg ved ikke hvad jeg gør galt. Jeg smutter ikke fra noget som helst, men er der ikke andre muligheder så luk min konto.
02. januar 2006 - 21:12 #7
<kistmette>:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar ->
"Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg."
Avatar billede huset Praktikant
13. februar 2006 - 12:00 #8
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2006 - 09:53 #9
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?