Avatar billede beta Nybegynder
26. december 2005 - 09:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af Samsung TFT skærm

Via. mit arbejde skal jeg indkøbe en Samsung TFT skærm, men jeg er i tvivl om hvillken model som der skal vælges. Er der en her på "kanalen" som har et godt bud, og skal man holde sig til en 17" eller 19" ?

Jeg kunne godt tænke mig en widescreen skærm, men her rækker op til 3000 kr. nok ikke ?

Den skal "kun" bruges til 'kontor arbejde', dvs. ha' et godt og skarpt billede.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
26. december 2005 - 10:13 #1
Samsung Sybcmaster 913n, nogle klager over farver omkring teksten, men det forsvinder når man kører i højeste opløsning - den er som ved de fleste andre er fladskærme bygget efter én opløsning.
Jeg har selv skærmen, og teksten står virkelig flot og klart her.
Avatar billede beta Nybegynder
01. januar 2008 - 18:29 #2
Tak. Gammelt spg. Ønskes point ?
Avatar billede beta Nybegynder
04. januar 2008 - 18:46 #3
Jeg tillader mig at lukke spørgsmålet. Der blev iøvrigt senere købt en Samsung 206BW.