Avatar billede lundique Nybegynder
25. december 2005 - 18:09 Der er 8 kommentarer

maskot projekt

Hej..

Har på det sidste siddet og leget med en karakter, som jeg tænke skulle laves til min personlige hjemmeside. Det skal siges at det er første gang jeg har lavet en "ordentlig" karakter.
Det er boxmodellering.

Har i idé'er, rettelser eller andet, så kom endelig med det.

Billedet kan ses her: http://img459.imageshack.us/img459/37/characterproject023dw.jpg

/L....
Avatar billede osborne Nybegynder
27. december 2005 - 01:37 #1
Den er sød .. skal den bruges til et bestemt projekt? Jeg tror den vil se super sød ud hvis den f.eks. fik hår over hele kroppen :-)
Avatar billede lundique Nybegynder
30. december 2005 - 02:23 #2
Tjah, bare til en personlig hjemmeside.. Hår, hvordan kan jeg lave det ?
Avatar billede osborne Nybegynder
30. december 2005 - 02:39 #3
Hvis du bruger Max 8 så skal du bare bruge hair and fur modifier.. den er lige lavet til den slags, og du har en række muligheder for at sætte håret op som du vil have det i den medfølgende "frisørsalon" :-)
Avatar billede lundique Nybegynder
30. december 2005 - 10:59 #4
Nu har jeg uheldigvis kun max7.. Andre løsninger..?
Avatar billede lundique Nybegynder
30. december 2005 - 11:01 #5
... Har ikke rigtigt fattet diverse hair plugins.. hmm.. :s
Avatar billede osborne Nybegynder
30. december 2005 - 11:14 #6
Ja hver ny ting man går ind i er en verden for sig selv .. hvis du vil have noget godt hår vil jeg anbefale at du ser på f.eks. Shag Hair plugin til max.

Der er nogle andre muligheder, men så skal jeg ud og lede mine arkiver igennem for et link til dig .. det er nok en god ide også at give lidt point for hjælp ;-)
Avatar billede lundique Nybegynder
30. december 2005 - 20:03 #7
Hvis folk ikke kan hjælpe uden de skal ha' point for det, så behøver jeg ikke folks hjælp - længere er den ikke..

** Lukket topic! **
Avatar billede osborne Nybegynder
30. december 2005 - 21:12 #8
Der er sikkert mange folk der gerne hjælper dig uden point, men derfor vil jeg alligevel anbefale dig at udlove mere end 0 point for et brugbart svar. Mange her på eksperten (incl. mig selv) synes det er rigtig sjovt at hjælpe folk, specielt når der er lidt konkurrence om at få nogle point :-)

.. dit topic er stadig forresten stadig åbent.
Jeg må videre.