Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
25. december 2005 - 01:40 Der er 1 løsning

Et mindre tilbudssystem?

Hej Eksperter.

Jeg søger netop nu, en lille php mester, som gerne vil hjælpe mig med at lave et lille tilbudssystem.

Det skal være en tilbuds oversigt, også en lille konkurrence oversigt.. Så skal admin bare kunne tilføje/slette/rette tilbud eller konkurrencer (tilbudene og konkurrencerne er bare links, smo skal åbne i en _blank).. Det skal som du kan se være muligt at tilføje tilbudene til en kategori, og det samme tilbud må gerne være under flere.. Du behøver ikke at lave et loginsystem, da vi selv har det.

Der bliver ikke nogen direkte betaling for denne mindre ting, derfor skal du som sagt gøre det af egen interesse eller for at hjælpe andre. =)

Men du kan tilføje mig på msn: jesperskov@msn.com - eller skrive en mail til jesper@websilent.dk ... Så kan du se nogle billeder/screens af hvordan jeg drømmer om det lille system skal se ud...

Ser frem til at høre fra nogle af jer ;-)
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
18. september 2006 - 18:11 #1
lukker...