Avatar billede cyber_freak Nybegynder
22. december 2005 - 20:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nogen der kender denne sang

www.leech.dk/christmaslightsgonewild.wmv
hvad er det for en sang der bliver spillet.

ps filen indeholder ingen klamme ting. et hus med synkroniseret julebelysning til sangen jeg leder efter
Avatar billede themom Nybegynder
22. december 2005 - 21:17 #1
Fed :) ,men nej kender ikke musikken, men kunne måsk være Jean Michel Jarre
Avatar billede trekkies Juniormester
22. december 2005 - 22:06 #2
Jeg tror ikke at det er Jean Michel Jarre.

Melodien kunne minde en del om Nightwish, men er ikke sikker.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
22. december 2005 - 22:10 #3
Trans-Siberian Orchestra med nummeret "Wizards in Winter" fra cd'en "The Lost Christmas Eve". Og god jul til dig. :-)
Avatar billede trekkies Juniormester
22. december 2005 - 22:16 #4
Må jeg spørge om hvor at du har fundet dette denne?

Da jeg selv er på jagt efter en sang.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
22. december 2005 - 22:18 #5
Det må du skam gerne: www.google.dk og søg efter christmas lights gone wild music. Ganske enkelt. ;-)
Avatar billede trekkies Juniormester
22. december 2005 - 22:20 #6
Ok :)

Men har søgt der, oprettet et spørgsmål her på eksperten i stedet for, da jeg har brugt flere timer på google.
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
23. december 2005 - 12:41 #7
så siger jeg mange 1000 tak, og smider da også lige et god jul efter jer alle sammen :)

larsholmgaard du er lige blevet 30 point rigere :D
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. december 2005 - 12:53 #8
Det er bare helt fint! Jeg er glad for at have kunnet hjælpe dig. :-)