Avatar billede kaspersmith Nybegynder
15. december 2005 - 23:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sender man antenne signal?

Hej.. Har en lille ide og ville høre om det rent praktisk er muligt

Lav en slags hjemmeside/interaktiv side man kan hente frem som en tv-kanel, ( siden kommer til at være en selvstændig kanal hos antenne foreningen)
hvor man så kan "browse" rundt på undersiderne med sin remote?

er det praktisk muligt?

Ønkser gerne links, helst danske..

eller bare en god input osvv
Avatar billede jokkejensen Novice
16. december 2005 - 00:31 #1
det er vel et oneway signal, mit tv kan i hvert fald ikke sende noget gennem antennekablet fra min remote - Signalet fra remoten kommer jo kun til tuneren og hvad der ellers er af indstillinger...

Lav i stedet din hjemmeside i 640x480 -> så kan dem der har koblet deres gamle tv til sin pc fint browse med deres trådløse tastatur..
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
16. december 2005 - 00:37 #2
Så dør ideen med det hele :)

Jeg vil vise reklamer på fællesantennen / antenneforeningen. Og de skal kunne fx vælge butik1 med fjernbetjeningen og se ugens tilbud fx..
Avatar billede jokkejensen Novice
16. december 2005 - 06:42 #3
så skal de have sådan en box, til sådan noget interaktivt tv (dr1 har vist lavet en)... man kan ikke med mindre, man har en helvedes masse kanaler :)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
16. december 2005 - 11:16 #4
den eneste måde du kan køre dette på er ved hjælp af TTV.

Men hvordan dette gøres aner jeg ikke en meter om.
Avatar billede jokkejensen Novice
16. december 2005 - 20:47 #5
man kan ikke sende tv reklamer over ttv... kun meget lidt data.
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
17. december 2005 - 13:17 #6
net-base.dk TTV?

Har du hørt om det? , hvor kan jeg se mere om det?
Avatar billede jokkejensen Novice
18. december 2005 - 13:08 #7
tekst tv... :)
Avatar billede heindorff Nybegynder
14. januar 2006 - 16:36 #8
Det er nok mere Triple Play løsninger du skal kigge på (hurtig internetforbindelse kombineret med digital IP TV). Hvordan det rent teknisk skal laves, kan jeg ikke svare på.

Spørgsmålet er så, hvor interessant det er med en TV kanal, der kun viser diverse "gode tilbud" (det er vist en relativ størrelse), når man på samme TV kan surfe på hele internettet.
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
06. maj 2008 - 09:25 #9
hvor kan man få en ttv side?