Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 20:55 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Sletning af outlook, data

Hej,

Jeg har brug for at slette alle mails og kontakt personer der er i outlook og de skal på ingen måde kunne findes igen.

Kan jeg bare fjerne .pst filen??
Avatar billede acid-head Nybegynder
15. december 2005 - 20:58 #1
.pst filen indeholder alle e-mails, men kontaktpersoner ligger et andet sted.. Dem kan du vel bare slette inde i oversigten over kontaktpersoner..?

Og når du skriver at det _absolut_ ikke må kunne findes igen, skal du nok overveje, hvor strikst det skal være..
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 21:01 #2
er kontaktpersonerne ikke i en eller anden fil? Ved du hvor svært der er at finde frem igen?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 21:01 #3
du skal blot overskrive den, så kan den ikke gendannes.

Hvis du ikke gør det, så kan man måske gedanne den, med et recovery program.!

det acid skriver, kommer lidt an på hvilken version outlook du har..

Wab er adresse bogen, søg efter den..O)
I 2003 e alt samlet i en fil *.pst. i ekspress, hedder det dbx-filer..O)
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 21:15 #4
bartfreak>> hvor finder jeg filen i dbx?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 21:18 #5
har du prøvet at søge efter den..?

ellers er stien.->C:\Documents and Settings\user\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{1234569-D123-4123-91235-A111234566}\Microsoft\Outlook Express
adresse bog-> C:\Documents and Settings\user\Application Data\Microsoft\Address Book
eller -> C:\Programmer\Outlook Express

hvis du ikke ar ændret den..O)
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 21:34 #6
jeg har fundet mappen og har over skrevet dem, men det hjalp ikke. hedder filen *.dbx
Avatar billede steen_hansen Forsker
15. december 2005 - 21:36 #7
dbx hører til MS Outlook Express, og ikke MS Outlook. Du skal søge efter *.pst :o)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 21:36 #8
har du vis systemfiler..

åben en mappe, gå i funktioner/mappeindstilliger/og fjern fluebenet i skjul systemfiler m.m..

prøv derefter at søge.. skriv *.dbx
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 21:39 #9
ER det ms outlook..???

hvis sp er stierne måske..(hvis du ikke ar ændret dem..O))
Outlook

C:\Documents and Settings\user\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

settings >> C:\Documents and Settings\user\Application Data\Microsoft\Outlook

adressebog ligger sikkert her >> C:\Documents and Settings\user\Application Data\Microsoft\Address Book
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 21:50 #10
overskriver og tester;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 21:52 #11
man kan blot oprette et tekst doc... kalde den..xx.pst, og så ligge den ind i mappen.. tryk på ja.
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 21:53 #12
det er også det der bliver gjort:) bruger notesblok
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 22:31 #13
Så er de slettet...;) super lækkert, tak for den hurtige hjælp;)
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 22:31 #14
delere point mellem jer?!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. december 2005 - 22:33 #15
optil dig, ..man giver point til den som kom med løsningen,..O)
Avatar billede steen_hansen Forsker
15. december 2005 - 22:34 #16
Bed de personer, som du ønsker at give point, om at lægge et svar. Når det er gjort, markerer du alle navnene i den boks, som der dukker op i venstre side, og tryk på knappen Accepter. Jeg deltager ikke, kom blot med en kommentar.
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 22:35 #17
ok,
Avatar billede rema Nybegynder
15. december 2005 - 22:36 #18
mange tak for hjælpen. Og ha' en god aften..